lördag 31 juli 2010

Mer konsumtion

På tal om konsumtion kan jag nämna att jag hamnat rätt i fördärvet. Har nämligen provat på att tvåändssticka i Wålstedts z-tvinnade. Ett par nya vantar, fyllda av krokmaskor, är på gång.


Med Wålstedts z-tvinnade garn kommer krokmaskorna fram på ett alldeles förträffligt sätt!


Är man van vid Kampes z-tvinnade som dock är helt okej är stickning med Wålstedts som att köra Rolls Royce.
Jag älskar det!
Vilken glans! Vilken känsla! En fröjd!
En ren njutning för 150 kr hektot om man vill sticka färgglatt och något billigare om man vill sticka naturfärgat.
Jämfört med kokainmissbruk misstänker jag att det är billigt....

3 kommentarer:

Tina sa...

Tack för ett bra argument!
Ska testa det nästa gång min käre make klagar över mina garninköp.
;-)
Fina vantar!

Karin sa...

åh, tvåändsstickat är så vackert! riktigt tjusiga vantar du fått till.

Iwona Eriksson sa...

Tack för tipset. Har tänkt lite köpa Wålstedts men nu måste jag bara göra det:)